Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási tudnivalók

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Érvényes: 2024. október 1-től

Kedves Vásárlónk!

Kérjük, amennyiben Webáruházunkban vásárol, illetve regisztrál, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem került iktatásra, az kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Weboldalon külön megtekinthető és letölthető az adatkezelési nyilatkozatunk az adatvédelmi nyilatkozat menüpont alatt. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

A szerződés lényeges pontjai:

1.      Üzemeltető adatai

2.      Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.      Megrendelés folyamata

4.      Szállítási Tudnivalók

5.      Személyes átvétel

6.      Fizetési Információk

7.      Kedvezmények

8.      Statisztikai adatok

9.      Cookie-k (sütik) használata

10.   Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató

11.   Termékgarancia

12.   Szerződéstől való elállás joga

13.   Panaszügyintézés

14.   Jogorvoslat

15.   Területileg illetékes békéltető testület

16.   Egyéb rendelkezések információk

1.    ÜZEMELTETŐI ADATOK, INFORMÁCIÓK

Cégnév

Cons-Eng Office Kft.

Székhely:   

1182 Budapest, Kara utca 3/A.

Panaszkezelés e-mail cím:

ugyfelszolgalat@retroajandekcsomag.hu

Adószám:

25889585-2-43, HU25889585

Cégjegyzék szám:   

01-09-294064

bejegyezte:

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:

NAIH-119254/2017.

Szerződés nyelve:   

magyar

Telefonos elérhetőség:

+36-1-291-5321 és +36-30-598-8169    

Személyes átvétel:  

1182 Budapest, Kara utca 3/A

Szállító partnerek megnevezése: 

DPD Hungária Kft.

 

Foxpost Zrt

 

GLS Hungary Kft.  

 

Magyar Posta Zrt.

Webáruház domain:    

www.retroajandekcsomag.hu

Tartalomszolgáltató:  

ShopRenter.hu Kft.

Tartalomszolgáltató címe:  

4028 Debrecen, Kassai út 129.

Tartalomszolgáltató elérhetősége:

info@shoprenter.hu

Megrendelés feldolgozás:

hétköznapokon 08.00-16.00 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva

10 munkanap

 

2.    MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Webáruházunk gépjárművek méretarányos modelljeinek kiskereskedelmi értékesítésével foglalkozik. A termékek a webáruházon keresztül vásárolhatók meg.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: H-Cs 10.00-18.00 P 10.00-16.00

A kínált termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költséget külön nem számítunk fel.

3.    MEGRENDELÉS

A regisztráció

Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatniuk, és a fizetés módját kell megadniuk, így rendelésüket gyorsan és könnyen leadhatják. Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 10.00-16.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is lehetséges megrendelést leadni. Amennyiben a leadás a munkaidő lejárta után történik, az majd az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A megrendelésekkel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk csak akkor jelentkezik telefonon, ha nem tudja teljesíteni a megrendelését. A visszaigazolás a megrendelést követően e-mailben fog megérkezni. Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően.

Webáruházunk futárszolgálat részére történő csomag átadás vállalási határideje – raktáron lévő termékek esetében – a visszaigazolás kiküldését követő 2. munkanap 24:00 óra. Amennyiben a megrendelt termék 5 munkanapon belüli szállítására a készlet idő közbeni kifogyása vagy egyéb ok miatt nincs lehetőség, arról Ügyfélszolgálatunk tájékoztatja a Megrendelőt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Visszautasításnál a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a befizetőjének részére.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címére visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került elküldésre.

Amennyiben a webshopban hibás adat kerül feltüntetésre a termékek leírásában vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A termékek kiválasztása

A termékeket kategóriákba rendezve találja a webes felület felső részén. A kívánt kategóriát kiválasztva szűkíthet rá a keresett termékek csoportjára. Ha nem tudja mit keres, a kereséshez használja a weboldalon fent középen található, világoskék színű nagyító ikonja előtti keresőt. Ez a termékek nevében keres.

A termékek jellemzőit a részletes leírásból tudhatja meg, itt láthatja a gyártót, a márkát, a méretarányt, és a szöveges leírást, ha van. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelhetnek.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Termék megrendelése

Rendelést elsődlegesen webáruházunkon keresztül fogadunk el. A termékeket a „kosárba" gombra kattintva lehet összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztat a webáruház jobb felső sarkában látható világoskék „kosár” ikon jobb felső sarkában.

A részletes kosár tartalom a jobb felső sarokban lévő világoskék bevásárló kocsi gombra kattintva érhető el. Amennyiben nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégsem szeretne megvásárolni, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a "tovább a pénztárba" gombra kattintással lehet. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése. Nagyon fontos, hogy a „rendelés összegzése” oldalon olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételek megismerését a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres!

Áruházunkban a minimális rendelési összeg 5.000 Ft.  

Rendeléséről magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Amennyiben Ön előre utalásos fizetési módot választott, a levélben láthatja a bankszámla számát, ahová az összeget kell majd utalnia. 

Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet e-mailben küldünk el az elektronikus számla kiállításakor.

Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (pl. csomagoláskor észlelt modell hiba miatt), akkor a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszéljük Önnel!

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos nem minden esetben értesülünk, hogy a levele meg is érkezik-e.

Ez esetben is létrejön a szerződés, hiszen megrendelése az adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet, így rendelését törölhetjük.

4.    SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK

Megrendelését futárszolgálattal teljesítjük, partnereink a DPD Hungária Kft., a Foxpost Zrt., a GLS Hungary Kft. és a Magyar Posta Zrt. Partnereinkről további információkat, és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldalon találhat:

http://www.dpd.com/hu

http://www.foxpost.hu

http://www.gls-group.eu

http://www.posta.hu/fooldal

Belföldi megrendelés esetén a megrendelt áru szállítását csomagszállító partnereink a rendelés visszaigazolását követő 1-3 munkanapon belül, általában a 08.00-17.00-ig terjedő időszakban végzik. A futárszolgálatok kétszeri kézbesítést kísérelnek meg, az át nem vett csomagok szállítási költségeit a megrendelőre terheljük! Külföldi szállítást a webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletes információkért!

A Foxpost csomagautomatákba történő kiszállítás várható időtartama 2-4 munkanap. Amint a csomag megérkezett az automatába, SMS-ben egy nyitókódot fog kapni. Miután a kódot megadta az automata érintő képernyőjén, kinyílik a megfelelő rekesz ajtaja, és átvehető a csomag. A csomagot 72 óráig tárolják az automatában.

Partnereink részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot.

A szállítási díjak:

-  DPD csomagpontra történő szállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 3.499 Ft, afelett ingyenes;

-  DPD házhozszállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 3.499 Ft, afelett ingyenes;

DPD szállítás esetén az utánvét - a rendelés értékétől független - díja 1.099 Ft. 

-  Foxpost csomagautomatába történő szállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 1.299 Ft, afelett ingyenes;

Foxpost szállítás esetén az utánvét - a rendelés értékétől független - díja 699 Ft. 

-  GLS csomagpontra, csomagautomatába történő szállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 2.599 Ft, afelett ingyenes; 

-  GLS házhozszállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 2.799 Ft, afelett ingyenes;

GLS szállítás esetén az utánvét - a rendelés értékétől független - díja 950 Ft. 

-  MPL csomagautomatába történő szállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 2.399 Ft;

-  MPL házhozszállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 2.899 Ft, afelett ingyenes;

-  MPL postán maradó vagy Postapontra történő szállítás díja 60.000 Ft rendelési összeg alatt 2.399 Ft, afelett ingyenes;

MPL szállítás esetén az utánvét - a rendelés értékétől független - díja 950 Ft. 

5.    SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Átvétel helye: 1182 Budapest, Kara utca 3/A. Az átvétel hétfőtől csütörtökig (amennyiben ezek munkanapok) 9.00-18.00 óráig, pénteken 9:00-16:00-ig lehetséges személyesen, kizárólag előzetes egyeztetést követően. Az átvétel időpontjának egyeztetésével kapcsolatban SMS-ben értesíteni fogjuk.

6.    FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Minimális vásárlási összeg

Áruházunkban legalább 5.000 Ft értékben kell vásárolnia.

Amennyiben az átutalás 3 munkanapon belül lehetőségét választotta

A megrendelést követő 3. munkanapon 16:00 óráig az átutalást kérjük indítsa el, mert a csomagot csak akkor fogjuk átadni a futárnak, amikor az összeg a számlánkra beérkezik.

Készpénzes fizetés

Személyes átvétel esetén érvényes kategória. A fizetés az átvételkor készpénzben teljesítendő.

Fizetés utánvéttel

A rendelést kiszállító futárszolgálat képviselője részére készpénzzel vagy bankkártya használatával lehet az utánvételes összeget kifizetni.

Bankkártyás fizetés  

Személyes vagy futártól történő átvételkor, csomagautomatánál és csomagponton, illetve a webáruházban történő fizetéskor, bankkártya használatával lehetséges.

Amennyiben a webes felületen ezt a fizetési módot választja (valamelyik szállítási mód kiválasztását követően), a honlapról átirányításra kerül a CIB Bank weboldalára, és bankkártyájának adatait ott kell megadnia, majd a rendszer kezeli az Ön adatait és megterheli a számláját.

Futárszolgálattól történő átvétel

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag futártól átvételét személyesen vagy meghatalmazottja útján biztosítani tudja! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, egy újabb megrendelés vagy a nem kézbesített csomag újra küldését kizárólag a csomag újra küldése ellenértékének előre történő átutalása/kiegyenlítése esetén áll módunkban teljesíteni!

Át nem vett csomag esetén webáruházunk korlátozhatja a későbbiekben történő vásárlások lehetőségét.

7.    KEDVEZMÉNYEK

a)    Webáruházunkban egyes akciók keretében kapott kuponokkal kaphatnak kedvezményt Vásárlóink.

·      A kuponokat meghatározott értékben (fix összeg) vagy mértékben (%-os kedvezmény mérték), az érvényességi, azaz a webáruházban történő rendelés leadási határidő megjelölésével adjuk Vásárlóink részére. A kupon átruházható.

b)    Webáruházunk törzsvásárlói rendszert működtet.

·      A törzsvásárlói státusszal rendelkező Vásárlók vásárlásaikból 5% kedvezményt kapnak.

·      A törzsvásárlói kedvezményt két módon lehet megkapni:

Ø a 2017-2021 között működtetett korábbi webáruházban ezt a státuszt már megszerző Vásárlók automatikusan megkapják ezt a kedvezményt, ha regisztrálnak az új webáruházban,

Ø 3 hónapon belül, a Webáruházban teljesített 50.000 Ft feletti értékű vásárlási összeg felett érhető el a törzsvásárlói státusz,

Ø 6 hónapon belül – értéktől függetlenül – teljesített ötödik vásárlást követően érhető el a törzsvásárlói státusz.

·      A törzsvásárlói státuszát megszüntetjük annak a Vásárlónknak, aki nem veszi át rendelését.

c)    60.000 Ft vásárlási érték felett a szállítási díjat kedvezményként adjuk.

Online Pénztárca

A Retró Ajándékcsomag Webáruház csatlakozott az Online Pénztárca rendszeréhez, amely kedvezményes vásárlásokat biztosító rendszer üzemeltetője az Online Group Szolgáltató Kft.

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az Online Group Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság jogosult bármikor korlátozni a kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az Online Group Szolgáltató Kft.-nek jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereknél (a kedvezmény rendszerben részt vevő webáruházakban) felhasználhatók. A partnerek (részt vevő webáruházak) mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A kuponok beváltási feltételei:

  • A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
  • A kupon készpénzre nem váltható át.
  • A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
  • A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
  • Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
  • Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

8.    STATISZTIKAI ADATOK

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a ShopRenter.hu Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A cégünk által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetők a:

http://www.google.com/analytics weboldalon.

9.    COOKIE-K (SÜTIK)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

10. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Cons-Eng Office Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

·      Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

·      Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cons-Eng Office Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.   TERMÉKGARANCIA

A hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Ha a csere mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át! Cégünk által forgalmazott termékeinkre a 45/2014 (II.26.) kormányrendeletben meghatározott pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Ha a szavatossági vagy garanciális idő ettől eltérő, a garanciális és szavatossági adatok az árucikken, vagy a mellékelt dokumentumban vannak feltüntetve. A használat közben bekövetkezett hibákra a garanciajegyekben megfogalmazottak a mérvadók. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadók.

12.   SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1182 Budapest, Kara u 3/A vagy, az ugyfelszolgalat@retroajandekcsomag.hu email címre.).

A mellékelni kívánt elállási nyilatkozat minta letölthető az alábbi linkről:

https://www.retroajandekcsomag.hu/custom/retroajandekcsomag/image/data/Dokumentumok/EL%C3%81LL%C3%81SI_NYILATKOZAT_MINTA.pdf

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot fogjuk figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre.: 1182 Budapest, Kara utca 3/A.

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól! A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási/felmondási jog:

- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.

- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

- Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.

- A csomagolás megbontásával értéküket vesztő tárgyak esetén, amennyiben a zárt csomagolást felbontották.

- Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhetők vissza.

További részletek: 17/1999 (II.5.) sz. valamint 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletek.  

13.   PANASZÜGYINTÉZÉS

A panaszok bejelentésére az ügyfélszolgálati e-mail címünkön, illetve megadott telefonszámunkon vagy levélben van lehetőség.

Munkatársaink a panaszt megvizsgálják, és szükség szerint orvosolni fogják. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve, ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli (elektronikus úton tett panaszt beleértve) valamint telefonon tett panaszt a cég munkatársai harminc napon belül írásban megválaszolják.

A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását, valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat.

14.   JOGORVOSLAT

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

Web: www.nfh.hu  

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c Telefon: +36 (1) 391-1400 Fax: +36 (1) 391-1410

Web: www.nfh.hu

15.   TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.

Telefonszáma: 06-1-488-2131 Fax száma: 06-1-488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu  

16.   EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Cons-Eng Office Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.